Att ha viljan kvar

Tänkte att det har gått lite för lång tid sen mitt senaste inlägg. Så jag tänkte att nu slänger jag ihop något för att visa att jag fortfarande har viljan kvar, och för att dryga ut alla provocerande videos Emil lägger ut.

Ok.

Vill passa på att hylla något som jag själv infunnit mig i den senaste veckan, vilket inte har varit vilken vecka som helst. Jag kan stolt konstatera att greddigt-gänget nu har haft sin sista fullständiga skolvecka. Så för att ge min gymnasietid ett värdigt avslut så bestämde jag mig för att återgå till de första åren, för att knyta ihop säcken liksom. Och på vilket sätt kan man göra det bättre än att återvända till vitan, svartklubbar och tonårsdekadens.
Igår lyckades vi få alla (utom Arvid) gå ihop för en riktig ungdomskväll. På menyn stod det Nattbuss 807 (ja, precis som filmen) till Tyresö, in i de mörka skogarna och fest i en bunker. Det var spännande. Precis som det låter. Hursomhelst ingick allt i detta paket. Vi tappade bort oss i skogen, vi dansade, vi pratade, vi drack från pet-flaskor. Även om jag har haft roligare kvällar så var det principen som gjorde mig så förtjust. På hemvägen kaskad-spydde en tjej i bussen. Kvällen var fulländad.

TONÅRSDEKADENSEN R.I.P.!

Och för er som för övrigt missade Eurovison Song Contest så har ni årets stilikon här:


Kommentarer
Postat av: Denise

Jaha, så ens födelsedag blev dissad av 807-jippot. toppen *gråter blod*

2008-06-02 @ 07:59:29
Postat av: e-dog

män med skägg alltså!

2008-06-03 @ 11:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0