Så mycket luft!

Oj, så var man student! Jag lever i ett vakum, gör inte ni det? Som om jag aldig kan sluta vänta. Jag trodde hela tiden det var just studenten jag väntade på och som vållade mig så mycket ångest. Men den väntan är nu över men ångesten återstår. Vad är det jag väntar på? Är det Berlin? Det tycks vara så, men när jag kommer dit kommer det väl kännas lika pase som studenten gör nu?
Men så tänker jag..

Det finns så mycket luft! Så mycket värld att se!
 
Jag andades på Maria torget som vanligt idag, där var luften dammig men välbekant. Sen andades jag Indien från tåget i The Darjeeling Limited, också den dammig men mest nervkittlande. Adrien Brody så jävla snygg by the way! Hans luft skulle jag inte banga andas!

nu ska jag till arvid och dricka sangeria!!

Adrian Brody

Kommentarer
Postat av: emil

jag kan inte ens gå...

2008-06-09 @ 22:27:46
Postat av: emil

jag kan inte ens gå...

2008-06-09 @ 22:28:14
Postat av: Anonym

Om man ska vara existentiell så kan man ju säga att det är liiivet du väntar på.

2008-06-10 @ 01:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0