allt är underbart!

mkt härligt har hänt på sista tiden! det är sommar, alla är lyckliga!
arvid är hemma igen, och huserar numer i sin nya etta! (och i en svag stund lovade han mig att om jag inte kommer in i gbg så "är det såklart att du kan flytta in!" NAJS!!)
sen är det studenten snart och jag har hittade den där klänningen som inte fanns kvar ngnstans och har bestämt mig att NEJ jag ska inte ha en sweet sixteen-mottagning och bjuda allt och alla utan jag ska ha ngt minimalistiskt smakfullt vilket känns väldigt befriande.
så köpte jag ett par rullskridskor på loppis idag. jag hade ingen riktig medfödd talang, så tite fick dra mig längs hela hornsgatan, men jag ska träna på det.
och i all glädjeyra tog jag mig just mitt första glas vin hemma på eget initiativ direkt ur bib:en (och jag vill betona att i casa Västerlång är detta ett ganska stort steg), och när man själv får välja när man ska dricka ur den gemensamma boxen - när är man vuxen om inte då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0