Hallå!

Ni kanske har förstått det p.g.a. min absoluta bloggtystnad (förutom youtubefilmerna), men jag har absolut inget att blogga om, ju närmare man kommer avslutningen ju tommare känns mitt huvud. Skulle kunna berätta att det nya panbandet är för mig fotbollsstrumpan, har köpt ett par vita fotbollsstrumpor som en anti-fashiön reaktion mot King/Cafe/StockholmStreetstyle(inte du karin) maffian som i vår tydligen älskar att ha färgglada strupor. Förmodligen kommer inte en jävel att märka det, och om någon ser så kommer dom tänka "Vita tubsockor, vilken lantis". Annat på modefronten kan tilläggas att Sebastien Tellier nu är min No. 2 modeikon efter Rishie Tennenbaum. Sedan kan man också tillägga att jag är sjukt stolt över att jag idag för första gången var och lämnade in en kostym hos skräddaren, 700 för 3 futtiga ändringar men det är inget mot hur stolt jag känner mig.

Min mamma kommer flytta ned mig till det lilla rummet på undervångingen i vårat hus! "Du är ju ändå aldrig hemma" Men jag är äldst och ska därför ha strörst rum. punkt.

Sedan hade jag tänkt redogöra för hur battlandet efters N.W.A. s uppbrott såg ut. Men jag tror ingen bryr sig.

Sist vill jag kräva en krönika om schlagerfestivalen från elvira men listor och resension av Björn Gustavsson som poängläsare och resension av scenen och djupdykning eventuella politiska undertoner i flirten mellan Ukraina och Ryssland och allt som man kan tänka sig.

Kommentarer
Postat av: Tuite

ja skaffa dig ett ordentligt skägg. can't handle a real beard, can't handle a real woman. som man brukar säga.

2008-05-26 @ 23:49:08
Postat av: Denise

Sebastien Tellier i mitt hjärta!

2008-05-27 @ 17:12:02
URL: http://ourcherieamour.blogspot.com/
Postat av: e-dog

sant!!
oroande är för övrigt att jag redan skissade på en schlagerkrönika. (den kommer imorron eller ngt)

2008-05-27 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0