trainsex alltså

tanken var att jag skulle skriva ett inlägg tillägnat emil (för att han var genuinast i sin tolkning av mångårigt pårökt hippie igår på skivan) och tacka för blomman jag fick. men när jag satt där igår kväll, på pendeltåget hem, och grubblade över diverse formuleringar och annat som jag glömt nu, kom jag plötsligt till en insikt.
jag har nästan en sensuell relation till tågåkande. speciellt igår; det som fick mig att ens komma på detta var det underliga i att sitta i en knäpptyst pendeltågsvagn. det i sin tur förde snabbt tankarna till tågluffen och nattågsfärderna, och plötsligt gick min tankegång, utan att jag kunde stoppa det, precis nästan ungefär såhär:

"man hör ju verkligen hur det knakar i lederna, känner det, och alla de dova ljuden som man bara nästan kan höra, och hur alla tågets lemmar (!) skakar och rör sig med tåget, tåget som skjuter sig framåt helt obönhörligt som en JA VADÅ RÅ?!"
 typ. lite förhärligande. alltså ja det låter psykobitchvarning men sen funderade jag lite och så jäkla konstigt är det inte. det finns massa romantisering (som alltid leder till sexualisering) av tågresandet. tänk bara alla dessa Möten som skett i litteraturen och filmens värld sen tågen kom till. och sen det privata; mina clara och hannas alla sexnoveller skrivna på diverse tåg i europa. och såklart den mest tydliga symbolen av de alla för att vara freudian för en sekund, tågets faktiska penetrerande av allt som korsar dets väg (mest luft alltså)

...

okej mitt resonemang håller inte jag är nog bara en liten torrizzzzzz

här är lite sexiga bilder:
image390

liten men söt:
image391

x2000 e hett
image392

IMORGON KOMMER ARVID HEM iaf så kan ni glömma det hära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0